το 2012.ή το ’13.η βασικα το ιδιο ειναι.

Κατα μια αποψη,αυτο ειναι το τελευταιο ποστ του χρονου και μιας και το φερε η κουβεντα οτι βρισκεται μετα τη λεξη “τελευταιο” ειναι για καποιο ανεξερευνητο λογο αρκετα σημαντικο,τοσο ωστε μερικες φορες συγκινουμαι.Κατα μια αλλη αποψη ειναι ενα ακομα ποστ.Ομως επειδη ειναι ΚΑΙ τελευταιο,θα κανω μια συντομη ανασκοπηση της χρονιας που περασε.Ηταν χαλια να παει στο διαολο να μη ξαναρθει ουστ.Ενταξει οι τελευταιοι 12-13 μηνες δεν ηταν και οι καλυτεροι.στοπ.

Βασικα ηταν η χρονια,το ειχαν πει και οι πλανητες αλλα δεν ακουγα.Το ζωδιο μου ελεγε ν’αλλαξω ζωδιο αλλα εγω εκει,επεμενα,αιγοκερως δαγκωτο.Εχω και αυτο το βεβαρυμενο καρμα που ακομα δεν εχω καταλαβει το λογο που ειναι βεβαρυμενο αλλα ειμαι σιγουρος οτι ειναι.Εχω πληρωσει τοσες αμαρτιες και ακομα δεν εχω καταλαβει τι εχω κανει.Εκει που ελεγα οτι στην επομενη μου ζωη θα γινω σκυλος,τελικα ουτε κατσαριδα δε θα γινω,γιατι ετσι οπως τα βλεπω τα πραγματα με μενα μαλλον θα καταληξω πομολο.Στο κατω κατω και το πομολο μια χαρα ειναι,δε σκεφτεται,δε νιωθει,δεν ανησυχει,δεν αγαπα,δε χρειαζεται να σηκωθει πρωι,γενικα ζει πολυ πιο χαλαρα απο μενα,τα λερωμενα χερια ειναι που με φοβιζουν περισσοτερο.

Οπως και να χει τωρα ολα τελειωσαν,(εκτος βεβαια αν γινει κατι ακομα χειροτερο τις τελευταιες 24 ωρες και με τη τυχη μου ειναι ολα πιθανα)το βραδυ αλλωστε θα βγουμε να το γιορτασουμε,(διοτι αν δε γιορταζουμε οτι εφυγε αυτος ο κωλοχρονος,τοτε τι ακριβως γιορταζουμε;)να πιουμε και να τραγουδησουμε εκεινα τα τραγουδια που θυμομαστε οτι ξερουμε μονο οταν ειμαστε μεθυσμενοι.Σημασια εχει οτι ολα τελειωσαν,μια νεα χρονια ξεκινα,ετοιμη να μας δωσει πισω τη ζωη μας και να αλλαξει δια μαγειας τα παντα.Αυτο ειναι που μετραει και σ’αυτο θα πιστεψουμε.Απο μεθαυριο θα μπορουμε ελευθερα να περιμενουμε το 2014.

One response

  1. Anonymous

    κι ακόμα κι αν δεν υπήρχε. εμείς θα τον φτιάξουμε…

    31/12/2012 at 19:54

Τι λες;

