Ενα βραδυ Κυριακης

Θυμάμαι πριν από μερικά χρόνια,όταν ήμουν μαθητής,το βράδυ της Κυριακής ήταν το πιο μισητό μου βράδυ.Οχι μόνο επειδή έπρεπε να διαβάσω για τα 148 διαγωνίσματα που είχα μέσα στη βδομάδα αλλά κυρίως διότι ήμουν πολύ αγχωμένος στη σκέψη ότι μένουν άλλες 5 μέρες για το σαββατοκύριακο,ότι πρέπει να κοιμηθώ νωρίς και ότι δε γίνεται να έχω για 20η σερί βδομάδα 148 διαγωνίσματα.

Ευτυχώς τώρα έγινα φοιτητής και τα πράγματα άλλαξαν,εγώ μεγάλωσα,σοβαρεύτηκα,είδα τα πράγματα λογικά και χωρίς φόβο και πλέον δε μισώ κανένα βράδυ,πέρα από το βράδυ του σαββάτου,που,εντάξει δε γίνεται να μη μισώ κανένα βράδυ.Οπως και να χει,σημασία έχει ότι δε μισώ πια τα βράδια Κυριακής καθώς όχι μόνο δεν αγχώνομαι,όχι μόνο δεν έχω διαγωνίσματα,αλλά έχω φάει τόση βαρεμάρα το ΣΚ που πλέον ανυπομονώ να πάω σχολή να δω καναν άνθρωπο.Κάθομαι λοιπόν απόψε στο σπίτι και καθιστός και όμορφος όπως είμαι,σκέφτομαι πως μπορεί να περάσει η ώρα.Ψάχνω τι μπορώ να κάνω και κυρίως με τι σκατα ασχολείται ο υπόλοιπος κόσμος ένα βράδυ Κυριακής γιατί έχω ξεχάσει με τι ασχολούμουν εγώ τόσο καιρό.

Έχω λοιπόν τις εξής επιλογές:

1.Να ανοίξω ξανά το φεισμπουκ,να χαζέψω λίγο τι έγινε τον τελευταίο χρόνο που το έχω κλειστό και σε 5′ να με πάρει ο ύπνος

2.Να δω τηλεόραση μετά από χρόνια και να συγκινηθώ

3.Να μπω τουιτερ,να αντικρύσω βραδινά ρομαντικά τουιτς (ιου) ή να υποστώ το βραδινό hashtag trend  #dwts3 ,δηλαδή με άλλα λόγια να διαβάσω σχολιακια για κάποιους διάσημους ανθρώπους που δε γνωρίζω να χορεύουν κάτι χορούς που δε ξερω.Κατι σα να παρακολουθώ τηλεόραση χωρίς τη θέληση μου

4.Να διαβάσω το βιβλίο μου

5.Να διαβάσω Κόστος Ι για τη σχολή

6.Να φάω

Κάνοντας μια γρήγορη ανάλυση,αποκλείω με τη μια το (1) και το (5),το (6) το έχω κάνει ήδη προφανώς,το (2) βρίσκεται στον κάτω όροφο (και ποιος κατεβαίνει σκαλιά βραδιάτικα) και έτσι μένω με δυο επιλογές.Να μπω τουίτερ ή να διαβάσω το βιβλίο μου.Επιλέγω το βιβλιαράκι μου και έτσι ωραία πάω να το πιάσω ,διαπιστώνω ότι το έχω στο πορτ μπαγκαζ του αμαξιού,γελάω,γελάνε και οι τοίχοι και ανοίγω το τουίτερ.

Δε περνά λίγη ώρα,τσαντίζομαι,ξενερώνω και το κλείνω.Ισως είμαι δύσκολος,ίσως δε ξέρω τι θέλω,ίσως όλες οι επιλογές να είναι όντως σκατά.Σημασία έχει ότι με όλη αυτή τη σκέψη έφυγε άλλο ένα κυριακάτικο βράδυ, το βράδυ της 25/11, το οποίο τελικά είναι ένα βράδυ σα τα άλλα.Ας πούμε λοιπόν ότι πέρασε ευχάριστα,ας πούμε ότι διάβασα το βιβλιαράκι μου,ας πούμε ότι θα καταφέρω να βγάλω 20αδα για τη Blogovision που ξεκινά σε 5 μέρες,ας πούμε και ένα χρόνια πολλά σε αυτούς που σήμερα έχουν γενέθλια και έχουν μια επιλογή παραπάνω γι’απόψε.

Τι λες;

